Aralarında Uşak'ın da bulunduğu 5 ilde elektrik dağıtım hizmeti veren OEDAŞ müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak adına teknoloji yatırımlarına hız vermeye devam ederken bu hizmetlerden birini daha devreye soktu. Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ) tarafından yapılan duyuru ile yeni WhatsApp numarası duyuruldu.

Uşak, Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir ve Kütahya'da faaliyet gösteren Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), tüketici memnuniyetini ve deneyimini sürekli olarak iyileştirmeye yönelik dijitalleşme çalışmaları kapsamında WhatsApp üzerinden de hizmet veriyor. Buna göre ‘0222 186 00 00’ numaralı WhatsApp hattını cep telefonuna kaydeden OEDAŞ tüketicileri; planlı-plansız kesintiler ve elektrik dalgalanmaları hakkında bilgi alıp, aydınlatma ile ilgili ihbarda bulunabiliyor. WhatsApp hattında aynı zamanda işletme bilgileri ile diğer işlemler seçenekleri de bulunuyor.

WhatsApp hattı hakkında bilgi veren OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Tüketicilerimizle karşılıklı etkileşime dayanan açık iletişim politikamız doğrultusunda çeşitli kanallardan yararlanıyoruz. Özellikle saha çalışmalarımızda zorunlu olarak yapılması gereken planlı kesintilerde ve olası arıza durumlarında tüketicilerimize farklı kanallardan hızlı bir şekilde bilgi vermeye odaklanıyoruz. Bu kapsamda çağrı merkezimiz, SMS, sesli yanıt sistemi (IVR) gibi iletişim kanallarımızın yanı sıra web sitemiz ve mobil uygulama gibi kanallar üzerinden 7 gün 24 saat kesintisiz iletişim sağlıyoruz." dedi.

Söz konusu yeni hizmet sayesinde artık nerede ise istisnasız tüm akıllı telefonlarda yer alan WhatsApp üzerinden vatandaşlar OEDAŞ'a yaşadıkları her türlü sorunda kolaylıkla ulaşabilecekler. OEDAŞ WhatsApp üzerinden talepleri ve şikayetleri anlık olarak yanıtlayarak çözüme kavuşturacak.